Cikkek
1-5
Imperial Baits - PV TV - Bojlis Kupa - Deseda 2012. december 24.
1 olvasó 10-ből 10 pontra értékelte az írást. Szerző: Csörgő Tamás

Az idei év június utolsó heteiben Magyarország eddigi legnagyobb horgászversenyén is jelen voltam, mint a verseny egyik szervezője, amelynek a közel 240 hektáros Deseda tó adott otthont. Azonban az őszi versenyen, a másik oldalon, a versenyzők között vehettem részt ezen az egyedi versenyszabályokkal tarkított bojlis megmérettetésen. A nevezésemet követően már tudtam, hogy a verseny kimenetele részemről mindenképp kritikára ad majd lehetőséget, ha helyezést érek el, akkor azért, ha nem, akkor azért, de ennek ellenére vállaltam a megmérettetést. folytatás »
A munka meghozza gyümölcsét, avagy 4 nap a móri ezerjó tavon! 2012. április 16.
3 olvasó 10-ből 9.3 pontra értékelte az írást. Szerző: Zsooti

Mint általában minden évben, idén is pecával töltöttük a húsvéti ünnepek egy részét. Bár az előrejelzések nem mutattak barátságos időt, mi mégis izgatottan vállaltunk be 4 napot a móri horgásztavon, ahol először jártunk életünkben.
Április 8.-án délután érkeztünk a kiszemelt vízhez. Ismeretlen környezet, tomboló északi szél, és egy szép, akadókkal tarkított vízfelület várt arra, hogy ismét bizonyítani tudjunk a ZS-CARP bojlikkal. Választásunk a már jól bevált HOT SPICY-ra esett. Szerettük volna letesztelni ilyen zord időjárásban is, amilyen a túra alkalmával volt(a CHILI-LIVERT most nem erőltettük). folytatás »
Húsvéti ajándék a desedából. 2012. április 14.
2 olvasó 10-ből 10 pontra értékelte az írást. Szerző: Fekecs János

Az évek alatt már hagyománnyá vált számomra hogy a húsvéti ünnepeket a vízparton töltöm.Természetesen idén is így tettem. A 240ha területen elnyúló, gyönyörű vadregényes környezetben elterülő Deseda tározót választottam helyszínül. A 2012-év új szabályai már lehetővé teszi hogy a bojlis horgászat szerelmesei is nyugodtan hódoljanak kedvenc hobbijuknak. Az új szabályokat kihasználva az elsők között horgászhattam a tározón. A helyválasztással kapcsolatban voltak kisebb változtatásaim.
folytatás »
Tisztelt pontyfogó horgászok! 2012. április 13.
0 olvasó 10-ből 0 pontra értékelte az írást. Szerző: Hermesz Zsolt

Aki nem ismerne, Hermesz Zsolt vagyok, mint ismeretes a 2011-es Pontyfogó válogatott szövetségi kapitánya engedjétek meg, hogy reagáljak és beszámoljak a kialakult helyzetre, beleértve leváltásom okait is.
Mint ismeretes, 2009-ben finoman szólva nem volt sikeresnek nevezhető a pontyfogó OB, 2010-ben pedig el is maradt az. Ezek után kértek fel a rákövetkező esztendő országos bajnokságának leszervezésére, egyben felajánlva a szövetségi kapitányi posztot. folytatás »
Az Ebro vad pontyai II. rész 2012. február 17.
1 olvasó 10-ből 3 pontra értékelte az írást. Szerző: Tóth László

Ott hagytam abba az első cikket, hogy a halak beindultak. Ami azt jelentette, hogy a második héten napi 2 – 3 kapásom volt már. Őszintén megmondom ez annak is köszönhető, hogy nem voltam lusta és reggel 9 órakor már bevittem a felszerelést. folytatás »
1-5
Stég a Facebookon
A hét képe
Friss videó
Nagy pontyok nyomában 4 !
Szerző: Tóth László
Megnézve: 0
Akciós termékek
Cikkek
Kiemelt vizeink
Látogatók a honlapon
Jelenleg 15 vendég és 0 bejelentkezett felhasználó tartózkodik a honlapon!