Cikkek
6-10
Az Ebro vad pontyai – I.rész 2012. január 24.
1 olvasó 10-ből 10 pontra értékelte az írást. Szerző: Tóth László

Immáron ötödik éve, hogy a Január első két hetét az Ebro folyón töltöm. A hosszú télben ezek a túrák egy kis felüdülést jelentenek számomra. A horgásztúra előtt két héttel e-mailban elküldtem az útlevelemet a Spanyolországban élő ismerősömnek Krisztiánnak. Ő szokta intézni a licencet és az engedélyt. Idén január elsején indultunk a hosszú útra Turi József barátommal. Székesfehérvártól Quinto falu 2400 km-re található. folytatás »
Big Carp Bojlis Tábor Merenye I. 2012. január 21.

2011.Július 11-15-ig zajlott a Big Carp már hagyományosnak nevezhető bojlis tábora, Merenyén. A tábor célja az volt, hogy a résztvevők megismerjék a bojlis horgászat szépségét, izgalmát, valamint a hallal való kulturált bánásmódot.
A táborhelyünkről annyit érdemes megemlíteni, hogy a 120hektáros vízfelületnek a kíméleti részén táboroztunk. Kellemes horgászhelynek mondható, mert szinte egész nap élvezhető a fák okozta hűs, amikor tűz a nap. Beigazolódott, amit az időjárás előjelzés mutatott a tábor hetére, mert 5napon keresztül verőfényes napsütésnek örvendhettünk.
Én vasárnap délután érkeztem a tóhoz, rövid időn belül kialakítottam táborhelyünket és vártam a hétfő reggelt, az ifjú titánok érkezését. folytatás »
Egy Palicsi túra! 2011. június 30.
7 olvasó 10-ből 9.1 pontra értékelte az írást. Szerző: Agócs Ferenc

Mint minden rendes horgász túrát, ezt is a felkészüléssel és az apróságok beszerzésével kezdtem. Erre Szegeden nem tudok jobb helyet a Farkas Pistiék üzleténél, mert van mindenük és nagyon segítőkészek, de van olyan is hogy csak beszélgetni nézek be hozzájuk. A szükséges kiegészítők beszerzése után a következő feladat a csalink elkészítése. Idén újfajta kész alapmixeket használok, ami eddig a pontyoknak eszméletlenül tetszett, és bevallom nekem is az egyszerűsége miatt (tojás, olaj, aroma) és kész is nem kell félnapig méregetni a különböző alapanyagokat! folytatás »
Zalacsányi relax 2011. június 01.
4 olvasó 10-ből 9.8 pontra értékelte az írást. Szerző: Ferenczi Tibor

Mint minden év, így az idei is a finom szerelékes horgászat jegyében kezdődött nálam. Akik ismernek tudják, nálam nem csak „golyós pecából” áll a horgászat. Olvadás után már túl voltam néhány zalaszentmihályi rövid bevetésen. Ez nagyrészt csónakos match botozást jelenetett a téli táplálékhiány okán éhes pontyokra. De néha kiszorultam a stégre az orkán erejű szél miatt, itt a feeder is előkerült. A finom szerelék hatékonyságának köszönhetően mindíg sikerült fényképezni való halat fognom, így nem panaszkodom. folytatás »
48óra a Lőrintei víztározónál! (SpikeBaits golyókkal) 2010. december 13.
9 olvasó 10-ből 8.8 pontra értékelte az írást. Szerző: Kerék Balázs

Nem tudom, hogyan kezdjem mondandómat, még soha nem írtam le, egy horgászatomat sem, de megpróbálkozok, hisz az élmény hatalmas volt! folytatás »
6-10
Stég a Facebookon
A hét képe
Friss videó
Nagy pontyok nyomában 4 !
Szerző: Tóth László
Megnézve: 0
Akciós termékek
Cikkek
Kiemelt vizeink
Látogatók a honlapon
Jelenleg 8 vendég és 0 bejelentkezett felhasználó tartózkodik a honlapon!