Cikkek
11-15
Hajnal 2010. április 01.
21 olvasó 10-ből 7.5 pontra értékelte az írást. Szerző: Hajnal

Sötét van. Sűrű és reménytelen, a tájat elnyelte volna egy nagy üveg tinta, mintha már soha nem akarna újra nappal lenni. A hajnal első fényei még messze vannak, a leszálló ködpamacsok kényesen, lassan nyújtóznak ki, néhány pedig le sem száll, s lustán tovaúszik a nádasok között, el messzi, idegen tájak, új horizontok felé. Madarak még nem kiáltják el reggeli örömüket, az éjszaka lakói pedig már visszahúzódtak a soha fel nem fedezhető, s mindig sötét rejtekükbe. Egy távoli falu ablakszemei lassan kigyulladnak, a valahol egy korai vonat füttyent. A legelők üresek már, a karámok rég ledöntve, csak a szomorúan kókadozó savanyúfüvek csillogtatják nagy büszkén ezüstös harmatgyöngy-soraikat. A régi csordákat már elnyelte az idő, és az ember feneketlen éhsége. Mintha minden éjjel ezek a száradó füvek koszorúznák meg a régi idők gulyáit. folytatás »
Éld át Te is! 2010. március 26.
10 olvasó 10-ből 8 pontra értékelte az írást. Szerző: Szájmon bácsi

A ma délutáni meló már nem hiányzik, nehezen telnek a percek, hiszen otthon már összepakoltam a felszerelésem, még tegnap este. Gondolatban már horgászom, mikor rám szól tesóm:- Nem azt mondtad ma hamarabb lelépsz?Rá nézek az órámra, és valóban elérkezett a régen várt pillanat, mikor is, letehetem a szerszámot, kikapcsolhatom a telefonomat, és indulhatok a vízpartra.Csodás víz ez, látszik, hogy minden cseppje él. Életet ad a körülötte, és benne élő növényeknek, állatoknak egyaránt. Életet, életerőt ad nekem is, ha csak rá pillantok, szelíd mosoly ül az arcomra. Átszellemülten némán bámulom néhány percig. folytatás »
Farkincás, ahogy én látom. 2010. március 17.
16 olvasó 10-ből 7.8 pontra értékelte az írást. Szerző: Gombos Dávid

A Farkincás-tó a Vas megyei Püspökmolnári Község határában található. A tó gazdag a rablóhalban is. Nagy számban található Benne csuka és süllő. Az idelátogatók több rekordlistás pontyot és amurt is foghat. A tóban fogható még busa, kárász, compó és néhány harcsa is kapást jelezhet. Sajnos már több éve törpeharcsa van a tóba, de ez ellen folyton védekeznek csapdákkal és ivadék irtással. folytatás »
Pontyhorgászat feederbottal a Benta Horgászparkban. 2010. március 11.
14 olvasó 10-ből 7.9 pontra értékelte az írást. Szerző: Zsóóti

Február végét járjuk, és én is, mint mindannyian, már türelmetlenül vártam, hogy végre olvadjanak ki a tavak. Egyik kedvenc horgászhelyem a lakhelyemhez közeli Benta Horgászpark, melyet első horgászatom színhelyéül választottam. Benta park Százhalombatta tövében helyezkedik el és 6 intenzíven telepített tóból áll. Esetleg aki kíváncsi további információkra a honlapjukon informálódhat. http://www.bentahorgaszpark.hu/Hosszú hétvégi pecára készültem, persze éjszakai horgászat nem szerepelt a tervben. folytatás »
Bojlizás, avagy van élet a halász után 2010. március 03.
28 olvasó 10-ből 7.5 pontra értékelte az írást. Szerző: „ S.O.S.”

Minden egy szép napon kezdődött jó pár évvel ezelőtt. Azok az első emlékeim, hogy testvéreimmel együtt úszkálunk egy hatalmas nagy víztömegben és nagyon aprók vagyunk mindenhez és mindenkihez képest, akik körülvesznek minket. Szüleink óvtak minket a nagyobb halaktól és minden olyan élőlénytől, aki veszélyt jelentett volna testi épségünkre. Szép évek voltak azok, amíg felnőttünk, mert szüleink védelmeztek minket így szinte gondtalan volt az életünk. Mikor felnőtté váltunk mi is elhagytuk a szerető családunkat és ekkor már meg tudtuk védeni valamennyire magunkat a ránk leselkedő tengeri veszélyektől.
folytatás »
11-15
Stég a Facebookon
A hét képe
Friss videó
Nagy pontyok nyomában 4 !
Szerző: Tóth László
Megnézve: 0
Akciós termékek
Cikkek
Kiemelt vizeink
Látogatók a honlapon
Jelenleg 24 vendég és 0 bejelentkezett felhasználó tartózkodik a honlapon!